1er Festival Solidari de Pallassos Voluntaris d’Hospital a Calella

Posted on Posted in Charlas, Conferencias y Eventos

1er Festival Solidari de Pallassos Voluntaris

d’Hospital a Calella.

Per tu i per compartir amb els teus contactes, gràcies.

El proper diumenge 10 de novembre se celebrarà a Calella el 1r Festival Solidari de Pallassos Voluntaris d’Hospital. L’associació de pallassos voluntaris d’hospital Salut i Clowns i l’Ajuntament de Calella, amb el suport de l’Hospital Sant Jaume de Calella, co-organitzen aquest festival amb l’objectiu de donar a conèixer a la ciutat de Calella i a la comarca la tasca que s’està duent a terme ara fa un any i mig a l’hospital Sant Jaume de Calella, i també per recaptar fons per a les Associacions Salut i Clowns i Papallassos.

Un cop per setmana els pallassos de Salut i Clowns visiten la planta pediàtrica i el sociosanitari per intentar desdramatitzar l’entorn hospitalari i portar uns moments de riure als pacients.

Aquest festival està format per diferents activitats que es duran a terme durant tota la setmana prèvia a la gala. Diferents botigues de Calella posaran a la venda nassos de pallasso per poder col·laborar amb les associacions.

El actes del festival són els següents:

Dissabte 9 de novembre:

MasterClass de pallasso d’hospital a l’Espai Prodansa de Can Llobet. Impartit per Núria Pereto (directora de Salut i Clowns),Modest Salles (director de Papallassos) i Pepus López (pallasso d’hospital).

Horari: de 10.00 a 13.00 h i de 15.00 a 18.00 h. Informació i inscripcions: fengarios@gmail.com

Dissabte 9 de novembre a les 19.00h

Diferents accions dels pallassos d’hospital pel carrer de l’Església i venda del calendari solidari Pallassos d’Hospital a la plaça de l’Església.

Diumenge 10 de novembre a les 12 del migdia:

Festival Solidari de Pallassos d’Hospital a la sala polivalent de la Fàbrica Llobet de Calella amb les actuacions de:

Gerard Borrell: Showman i presentador de la gala.

D:F: Cats : Coproducció

Clown Silvar: Humor propi.

Saliclowns: Salt estratosfèric.

Pablo SuperStarrr: La màgia de l’absurd.

Imperfectes Klowns: Les moteres.

Toni Albà: Mix de personatges.

A la gala també hi participaran una dotzena de pallassos d’hospital vinguts de diferents pobles i ciutats de Catalunya per col·laborar en el festival. També hi haurà la presentació del calendari solidari “Unim els nostres nassos per compartir un somriure“. Una creació de la fotògrafa “Carol Photos” amb la col·laboració de diferents pallassos, comerços del Maresme i particulars.

Tots els diners recaptats en tots els actes aniran íntegrament a les ONG de pallassos d’hospital Salut i Clowns i Papallassos. Els pallassos voluntaris no cobren per les seves actuacions, simplement intenten cobrir, en la mesura del possible, les despeses de desplaçaments i compres de material.

Direcció artística del festival, informació i contacte: Pepus Lopez Valls.

Pallasso d’Hospital a l’Hospital Sant Jaume de Calella amb l’ONG Salut i Clowns i a l’Hospital Vall d’Hebron de Barcelona amb l’ONG Papallassos.

Telèfon: 652 20 54 50

Email: fengarios@gmail.com